K&N FILTERI ZA ULJE
Standardni uljni filter ima protok od 9 do 15 litara u jedinici vremena, dok K&N filter ima protok od 25 do 30 litara sa zadržanom visokokvalitetnom filtracijom i ventilskim zatvaranjem.
Objašnjenje: pri velikim turažama motora (bez obzira na pogon goriva) sa obicnim uljnim filterom dolazi do blokade protoka kroz filter i otvara se bajpas ventil protoka koji vraća nefiltrirano ulje nazad u motor.
Kod K&N uljnog filtera zbog visokog protoka sve bude filtrirano i to je razlog upotrebe u sportskim takmičenjima i uslovima velikih eksploatacija gde su perfomanse motora iskorišćene do maksimuma.
K&N uljni filter se mora menjati, nije večit kao vazdušni K&N filter.
Modeli K&N uljnih filtera :
HP- serija dosadašnji filteri (belo kućište ) sa nepovratnim ventilom
PS- serija filteri bez nepovratnog ventila (crno kuciste) koriste se za trke gde je tezina vazna
SS- serija uljni filteri koji se peru kao i vazdušni (aluminijum belo kućište)