K&N filter ODRŽAVANJE
Upotreba:
Prvo se malo pokvasi vodom ili po želji odmah pošprica sredstvom za pranje ravnomerno (u zavisnosti od zaprljanosti ako ima slame i drugih čvrstih sadržaja očistiti četkom sa mekom dlakom).
Sačekati punih 10 do 15 minuta i isprati filter na mlazu česme sa čiste strane prema prljavoj (sa unutrašnje prema spoljnoj strani), da se prljavština ne nabija u filter.
Posle dobrog ispiranja, ako je ostalo još negde prljavštine, ponoviti postupak samo na tom mestu. (Filter postaje sivo beo)
Ispran filter ostaviti da se osuši ili ako se žuri koristiti fen za kosu (nikako komprimirani vazduh)
Osušen filter pošpricati sa sprej uljem ravnomerno (ne zalivati) i sačekati 10 do 15 min. da filter upije filtersko ulje (Filter postaje ponovo crven), ako ima belog mesta došpricati filtersko ulje i izjednačiti crvenu boju.
Filter vratiti u vozilo i (vozi Miško).
Kako izgleda prljaviji K&N filter , ovo je posledica gradske vožnje do 90%. |
|
Vidi se zaprljanost sa prednje i bočne strane filtera posle 41.000 km Filter je mogao još da služi bez pranja, ali zašto ga ne spremiti za novu sezonu. |
|
U prilogu je i stanje protokomera. Vidi se čađ (dim) koji se kao fini film taloži na mrežici. Da vas ne plaši, ovo se pojavljuje i kod papirnih običnih filtera. Filteri filtriraju čestice, ali dim prolazi zbog velikog vakuuma. |
Deformacija papirnog filtera zbog velikog vakuma, deformiše se i filter sa ojačanjem . |
|